Plakat wystawy "Pocałunek nie zabija. Ania Nowak i Gościnie" w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Projekt: Agata Biskup (1.56MB, JPG) (POBIERZ)
Fragment performansu "Golden Gate" na wystawie "Pocałunek nie zabija. Ania Nowak i Gościnie" w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Fot. Pat Mic (8.2MB, JPG) (POBIERZ)
Fragment performansu "Golden Gate" na wystawie "Pocałunek nie zabija. Ania Nowak i Gościnie" w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Fot. Pat Mic (7.75MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Pocałunek nie zabija. Ania Nowak i Gościnie" w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Fot. Pat Mic (6.24MB, JPG) (POBIERZ)
A.K. Burns i L.A. Steiner, Community Action Center [Centrum Społeczności Aktywistycznej]
2010, kadr wideo, 69′. Dzięki uprzejmości A.K. Burns i L.A. Steiner oraz Video Data Bank, School of the Art Institute of Chicago. (0.4MB, JPG) (POBIERZ)
Sin Wai Kin, Coming off effortlessly [Spuszczać się bez trudu], 2017, makijaż odbity na chusteczce do twarzy. Kolekcja prywatna. (0.34MB, JPG) (POBIERZ)
Alicja Żebrowska, Śmierć hodowcy motyli, 2008, kadr wideo, 9′19″. Dzięki uprzejmości Alicji Żebrowskiej. (0.17MB, JPG) (POBIERZ)
Petrit Halilaj, Do you realise there is a rainbow even if it’s night!? (orange red) [Czy widzisz, że tęcza świeci nawet nocą!? (pomarańczowoczerwony)], 2017, dywan, poliester, stal, konstrukcja mosiężna. Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Fot. Monika Szalczyńska. (1.16MB, JPG) (POBIERZ)