Logo Muzeum

INFORMACJA PRASOWA
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

pl/en

Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany


MIEJSCE: Muzeum nad Wisłą, Wybrzeże Kościuszkowskie 22

PLIKI DO POBRANIA:

Komunikat: Wiek półcienia ONLINE → PDFDOCX (4.26MB)

Informacja prasowa → PDF (1.15MB)DOCX

LINKI:

Fanpage WIEK PÓŁCIENIA →

Wydarzenia towarzyszące →

Instagram →

Agnes Denes, Pola pszenicy – konfrontacja: wysypisko Battery Park, dolny Manhattan - żniwa, 1976, czterokolorowa litografia na papierze Rives BFK, edycja 36/50. Dzięki uprzejmości artystów i galerii acb w Budapeszcie.
Agnes Denes, Pola pszenicy – konfrontacja: wysypisko Battery Park, dolny Manhattan - żniwa, 1976, czterokolorowa litografia na papierze Rives BFK, edycja 36/50. Dzięki uprzejmości artystki i Leslie Tonkonow Artworks + Projects, Nowy Jork. (14.12MB, JPG) (POBIERZ)
Agnes Denes, Pola pszenicy – konfrontacja: wysypisko Battery Park, dolny Manhattan – z Agnes Denes stojącą w polu, 1982, C-print, papier, edycja 6. Dzięki uprzejmości artystów i galerii acb w Budapeszcie.
Agnes Denes, Pola pszenicy – konfrontacja: wysypisko Battery Park, dolny Manhattan – z Agnes Denes stojącą w polu, 1982, C-print, papier, edycja 6. Dzięki uprzejmości artystki i Leslie Tonkonow Artworks + Projects, Nowy Jork. (12.87MB, JPG) (POBIERZ)
Ines Doujak, Populacja duchów, 2019, historyczne wydruki, montaż na czarnym papierze na alu-dibond. Dzięki uprzejmości artystki.
Ines Doujak, Populacja duchów, 2019, historyczne wydruki, montaż na czarnym papierze na alu-dibond. Dzięki uprzejmości artystki. (7.28MB, JPG) (POBIERZ)
Jonathas de Andrade, O Peixe (Ryby), 2016, kadr wideo. Dzięki uprzejmości Galerii Vermelho, Gallerii Continua, Alexander & Bonin
Jonathas de Andrade, O Peixe (Ryby), 2016, kadr wideo. Dzięki uprzejmości Galerii Vermelho, Gallerii Continua, Alexander & Bonin (2.71MB, JPG) (POBIERZ)
Agnes Denes, Systemy izometryczne w przestrzeni izotropowej – projekcje map: ślimak, 1976, czterokolorowa litografia na papierze Rives BFK, edycja 48/50. 48/50. Dzięki uprzejmości artystów i galerii acb w Budapeszcie.
Agnes Denes, Systemy izometryczne w przestrzeni izotropowej – projekcje map: ślimak, 1976, czterokolorowa litografia na papierze Rives BFK, edycja 48/50. 48/50. Dzięki uprzejmości artystki i Leslie Tonkonow Artworks + Projects, Nowy Jork. (13.82MB, JPG) (POBIERZ)
Manumie Qavavau, Bez tytułu, grafit, kolorowy ołówek, tusz na papierze. Dzięki uprzejmości artysty i West Baffin Eskimo Cooperative.
Manumie Qavavau, Bez tytułu, grafit, kolorowy ołówek, tusz na papierze. Dzięki uprzejmości artysty i West Baffin Eskimo Cooperative. (3.41MB, JPG) (POBIERZ)
Ice Stupas Project, Lodowa stupa w Ladakh, fot. Sonam Wangchuk, 2015/2020, fotografia, wydruk cyfrowy, papier. Dzięki uprzejmości artystów.
Ice Stupas Project, Lodowa stupa w Ladakh, fot. Sonam Wangchuk, 2015/2020, fotografia, wydruk cyfrowy, papier. Dzięki uprzejmości artystów. (6.46MB, JPG) (POBIERZ)
Maria Pinińska-Bereś, Modlitwa o deszcz, 1977/2020, wydruk cyfrowy, papier. Dzięki uprzejmości Fundacji im. Marii Pinińskiej-Bereś i Jerzego Beresia oraz Galerii Monopol.
Maria Pinińska-Bereś, Modlitwa o deszcz, 1977/2020, wydruk cyfrowy, papier. Dzięki uprzejmości Fundacji im. Marii Pinińskiej-Bereś i Jerzego Beresia oraz Galerii Monopol. (38.8MB, JPG) (POBIERZ)
Suzanne Husky, La Noble Pastorale (Szlachetny pastorał), 2016/2017, gobelin. Dzięki uprzejmości artystki.
Suzanne Husky, La Noble Pastorale (Szlachetny pastorał), 2016/2017, gobelin. Dzięki uprzejmości artystki. (3.64MB, JPG) (POBIERZ)
(0.49MB, JPG) (POBIERZ)
(0.98MB, JPG) (POBIERZ)
© Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie