Logo Muzeum

INFORMACJA PRASOWA
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

pl/en

Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany


MIEJSCE: Muzeum nad Wisłą, Wybrzeże Kościuszkowskie 22

PLIKI DO POBRANIA:

Komunikat: Wiek półcienia ONLINE → PDFDOCX (4.26MB)

Informacja prasowa → PDF (1.15MB)DOCX

LINKI:

Fanpage WIEK PÓŁCIENIA →

Wydarzenia towarzyszące →

Instagram →

Fot. Daniel Chrobak
Fot. Daniel Chrobak (7.68MB, JPG) (POBIERZ)
Fot. Daniel Chrobak
Fot. Daniel Chrobak (9.75MB, JPG) (POBIERZ)
Fot. Daniel Chrobak
Fot. Daniel Chrobak (8.61MB, JPG) (POBIERZ)
Fot. Daniel Chrobak
Fot. Daniel Chrobak (10.7MB, JPG) (POBIERZ)
Fot. Daniel Chrobak
Fot. Daniel Chrobak (11.32MB, JPG) (POBIERZ)
Fot. Daniel Chrobak
Fot. Daniel Chrobak (7.37MB, JPG) (POBIERZ)
Fot. Daniel Chrobak
Fot. Daniel Chrobak (9.95MB, JPG) (POBIERZ)
Fot. Daniel Chrobak
Fot. Daniel Chrobak (9.93MB, JPG) (POBIERZ)
Fot. Daniel Chrobak
Fot. Daniel Chrobak (9.88MB, JPG) (POBIERZ)
Fot. Daniel Chrobak
Fot. Daniel Chrobak (10.4MB, JPG) (POBIERZ)
Fot. Kuba Mozolewski
Fot. Kuba Mozolewski (5.54MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany". Fot. Kuba Mozolewski
Widok wystawy "Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany". Fot. Kuba Mozolewski (5.63MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany". Fot. Kuba Mozolewski
Widok wystawy "Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany". Fot. Kuba Mozolewski (5.68MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany". Fot. Kuba Mozolewski
Widok wystawy "Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany". Fot. Kuba Mozolewski (6.16MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany". Fot. Kuba Mozolewski
Widok wystawy "Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany". Fot. Kuba Mozolewski (5.5MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany". Fot. Kuba Mozolewski
Widok wystawy "Wiek półcienia. Sztuka w czasach planetarnej zmiany". Fot. Kuba Mozolewski (4.45MB, JPG) (POBIERZ)
Agnes Denes, Pola pszenicy – konfrontacja: wysypisko Battery Park, dolny Manhattan - żniwa, 1976, czterokolorowa litografia na papierze Rives BFK, edycja 36/50. Dzięki uprzejmości artystów i galerii acb w Budapeszcie.
Agnes Denes, Pola pszenicy – konfrontacja: wysypisko Battery Park, dolny Manhattan - żniwa, 1976, czterokolorowa litografia na papierze Rives BFK, edycja 36/50. Dzięki uprzejmości artystki i Leslie Tonkonow Artworks + Projects, Nowy Jork. (14.12MB, JPG) (POBIERZ)
Agnes Denes, Pola pszenicy – konfrontacja: wysypisko Battery Park, dolny Manhattan – z Agnes Denes stojącą w polu, 1982, C-print, papier, edycja 6. Dzięki uprzejmości artystów i galerii acb w Budapeszcie.
Agnes Denes, Pola pszenicy – konfrontacja: wysypisko Battery Park, dolny Manhattan – z Agnes Denes stojącą w polu, 1982, C-print, papier, edycja 6. Dzięki uprzejmości artystki i Leslie Tonkonow Artworks + Projects, Nowy Jork. (12.87MB, JPG) (POBIERZ)
Ines Doujak, Populacja duchów, 2019, historyczne wydruki, montaż na czarnym papierze na alu-dibond. Dzięki uprzejmości artystki.
Ines Doujak, Populacja duchów, 2019, historyczne wydruki, montaż na czarnym papierze na alu-dibond. Dzięki uprzejmości artystki. (7.28MB, JPG) (POBIERZ)
Jonathas de Andrade, O Peixe (Ryby), 2016, kadr wideo. Dzięki uprzejmości Galerii Vermelho, Gallerii Continua, Alexander & Bonin
Jonathas de Andrade, O Peixe (Ryby), 2016, kadr wideo. Dzięki uprzejmości Galerii Vermelho, Gallerii Continua, Alexander & Bonin (2.71MB, JPG) (POBIERZ)
Agnes Denes, Systemy izometryczne w przestrzeni izotropowej – projekcje map: ślimak, 1976, czterokolorowa litografia na papierze Rives BFK, edycja 48/50. 48/50. Dzięki uprzejmości artystów i galerii acb w Budapeszcie.
Agnes Denes, Systemy izometryczne w przestrzeni izotropowej – projekcje map: ślimak, 1976, czterokolorowa litografia na papierze Rives BFK, edycja 48/50. 48/50. Dzięki uprzejmości artystki i Leslie Tonkonow Artworks + Projects, Nowy Jork. (13.82MB, JPG) (POBIERZ)
Manumie Qavavau, Bez tytułu, grafit, kolorowy ołówek, tusz na papierze. Dzięki uprzejmości artysty i West Baffin Eskimo Cooperative.
Manumie Qavavau, Bez tytułu, grafit, kolorowy ołówek, tusz na papierze. Dzięki uprzejmości artysty i West Baffin Eskimo Cooperative. (3.41MB, JPG) (POBIERZ)
Ice Stupas Project, Lodowa stupa w Ladakh, fot. Sonam Wangchuk, 2015/2020, fotografia, wydruk cyfrowy, papier. Dzięki uprzejmości artystów.
Ice Stupas Project, Lodowa stupa w Ladakh, fot. Sonam Wangchuk, 2015/2020, fotografia, wydruk cyfrowy, papier. Dzięki uprzejmości artystów. (6.46MB, JPG) (POBIERZ)
Maria Pinińska-Bereś, Modlitwa o deszcz, 1977/2020, wydruk cyfrowy, papier. Dzięki uprzejmości Fundacji im. Marii Pinińskiej-Bereś i Jerzego Beresia oraz Galerii Monopol.
Maria Pinińska-Bereś, Modlitwa o deszcz, 1977/2020, wydruk cyfrowy, papier. Dzięki uprzejmości Fundacji im. Marii Pinińskiej-Bereś i Jerzego Beresia oraz Galerii Monopol. (38.8MB, JPG) (POBIERZ)
Suzanne Husky, La Noble Pastorale (Szlachetny pastorał), 2016/2017, gobelin. Dzięki uprzejmości artystki.
Suzanne Husky, La Noble Pastorale (Szlachetny pastorał), 2016/2017, gobelin. Dzięki uprzejmości artystki. (3.64MB, JPG) (POBIERZ)
Projekt identyfikacji wizualnej wystawy: Jakub de Barbaro
Projekt identyfikacji wizualnej wystawy: Jakub de Barbaro (0.49MB, JPG) (POBIERZ)
Projekt identyfikacji wizualnej wystawy: Jakub de Barbaro
Projekt identyfikacji wizualnej wystawy: Jakub de Barbaro (0.98MB, JPG) (POBIERZ)
© Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie