Widok wystawy "Niepodległe. Kobiety a dyskurs narodowy". Fot. Found in Motion / Natalia Miedziak-Skonieczna, Katarzyna Surowiecka. (12.94MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Niepodległe. Kobiety a dyskurs narodowy". Fot. Found in Motion / Natalia Miedziak-Skonieczna, Katarzyna Surowiecka. (11.73MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Niepodległe. Kobiety a dyskurs narodowy". Fot. Found in Motion / Natalia Miedziak-Skonieczna, Katarzyna Surowiecka. (12.61MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Niepodległe. Kobiety a dyskurs narodowy". Fot. Found in Motion / Natalia Miedziak-Skonieczna, Katarzyna Surowiecka. (12.6MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Niepodległe. Kobiety a dyskurs narodowy". Fot. Found in Motion / Natalia Miedziak-Skonieczna, Katarzyna Surowiecka. (11.69MB, JPG) (POBIERZ)
Widok wystawy "Niepodległe. Kobiety a dyskurs narodowy". Fot. Found in Motion / Natalia Miedziak-Skonieczna, Katarzyna Surowiecka. (14.16MB, JPG) (POBIERZ)
Kudzanai Chiurai, Żyjemy w ciszy XVIIII, 2017. Dzięki uprzejmości artysty i galerii Goodman. (9.09MB, JPG) (POBIERZ)
Kudzanai Chiurai, Żyjemy w ciszy XVI, 2017. Dzięki uprzejmości artysty i galerii Goodman. (5.51MB, JPG) (POBIERZ)
Frida Orupabo, Bez tytułu (Leżąca kobieta), cyfrowa odbitka fotograficzna, 2018. Dzięki uprzejmości artystki i galerii Nordenhake, Sztokholm. (2.28MB, JPG) (POBIERZ)
Jadwiga Sawicka, Honorowy/Niewierna, olej, akryl, płótno, 2012. Dzięki uprzejmości Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie. (8.74MB, JPG) (POBIERZ)
Jadwiga Sawicka, Honorowy/Niewierna, olej, akryl, płótno, 2012. Dzięki uprzejmości Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie. (8.72MB, JPG) (POBIERZ)
Marlene Dumas, Wdowa, olej na płótnie, 2013. Dzięki uprzejmości kolekcji Defares. (2.1MB, JPG) (POBIERZ)
Lubaina Himid, Wolność i zmiana, technika mieszana, 1984. Dzięki uprzejmości artystki i Hollybush Gardens, Londyn. (12.41MB, JPG) (POBIERZ)
Witek Orski, Łąka (na podstawie zielnika Róży Luksemburg), druk atramentowo-pigmentowy na papierze archiwalnym, 2018. Dzięki uprzejmości artysty. (2.03MB, JPG) (POBIERZ)
Sanja Iveković, Niewidzialne kobiety Solidarności, light box, 2009. Kolekcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. (11.16MB, JPG) (POBIERZ)
Mathieu Klebeye Abonnenc, Przedmowa do Broni dla Banty, slajdy analogowe przetransferowane na HD. 2009–2011. Dzięki uprzejmości artysty i Marcelle Alix, Paryż. (0.32MB, JPG) (POBIERZ)
Gloria Camiruaga, Lizaki, wideo, 1982-1984. Dzięki uprzejmości Video Out Distribution. (1.71MB, JPG) (POBIERZ)
Sanja Iveković, Lady Róża Luksemburg, 4 fotografie i kolaże, 6 folderów z dokumentacją pracy, wideo, 2001. Dzięki uprzejmości artystki i galerii espaivisor, Walencja. (0.99MB, JPG) (POBIERZ)